Telefoane: 0314 20 53 48 (RCS-RDS)
0727 867 246 (Vodafone)
Fax: 0311 02 24 08 (UPC)
Email: info@intermanagement.eu
Tehnici de vanzari. Preturi mici zilnic (PMZ).
Adaugat la data de 26.10.2012

Stabilirea unor preturi mici in fiecare zi reprezinta o tehnica moderna si interesanta de fixare a preturilor. Este, totdeuna, cel mai bun exemplu al esecului abordarii imuabile a unei oferte de pret rigide. Conform teoriei PMZ, orice pret din magazin este cat mai mic posibil in fiecare zi ! Mai mult decat atat, acele preturi nu vor fi eliminate in timpul perioadelor de reduceri, astfel ca nu vor mai exista reduceri, ci doar cele mai mici preturi in fiecare zi. Magazinele Wal-Mart din Statele Unite sunt deseori considerate a fi deschizatoarele de drum in domeniul PMZ. Mai mult ca sigur, fondatorul lor, Sam Walton, a sugerat ca lantul de magazine Wal-Mart nu a facut decat sa duca reducerile si achizitiile direct de la fabricant mai departe decat concurenta. La inceputul anilor �90, companiile detinute de Kingfisher � la aceea vreme B&Q, Woolworths, Superdrug si Comet � au fost printre primele din Marea Britanie care au adoptat PMZ ; de la acel moment, alte companii le-au urmat exemplul. Unii detailisti au crezut mereu ca preturile mici si consecvente constituie o oferta cinstita facuta clientilor, dar niciodata nu au simtit nevoia sa adopte filosofie moralizatoare. Cel mai puternic mit legat de interpretarea britanica a PMZ este ca, prin oferta unor preturi mici in fiecare zi, se impiedica folosirea preturilor promotionale traditionale.

ALTE STIRI
Produse
Legaturi Sponsorizate
Legaturi Utile
Parteneri
Taguri