Telefoane: 0314 20 53 48 (RCS-RDS)
0727 867 246 (Vodafone)
Fax: 0311 02 24 08 (UPC)
Email: info@intermanagement.eu
SFATURI pentru o mai buna organizare a activitatii de birou
Adaugat la data de 30.10.2012

    Debaraseaza-te de ceea ce nu ai nevoie.
    Rasfoieste materialele imediat ce le primesti.
    Nici macar nu te uita peste corespondenta nesolicitata, doar arunc-o.
    Da-i celei mai potrivite persoane orice hartie de care se poate ocupa si altcineva.
    Gaseste un loc pentru orice merita pastrat si pune fiecare hartie acolo unde ii este locul.
    Incearca sa accepti ca lumea nu se va sfarsi daca arunci ceva.
    Intreaba-te : Chiar vrei sa ai grija de hartii ? Chiar vrei sa-ti consacri timp pretios ca sa intretii dezordinea ?
    Arunca la cosul de gunoi toate hartiile care nu iti sunt necesare.
    Recicleaza hartia.

ALTE STIRI
Produse
Legaturi Sponsorizate
Legaturi Utile
Parteneri
Taguri