Telefoane: 0314 20 53 48 (RCS-RDS)
0727 867 246 (Vodafone)
Fax: 0311 02 24 08 (UPC)
Email: info@intermanagement.eu
SA 8000, ISO 26000 si responsabilitatea sociala
Adaugat la data de 27.10.2012

Responsabilitatea sociala a companiei ISO 26000 ISO, Organizatia Internationala pentru Standardizare, a publicat in noiembrie 2009 un standard pentru responsabilitate sociala. Standardul, este ISO 26000, nu presupune audit si acreditare, ci este un ghid de bune practici la care organizatiile care au programe de responsabilitatea sociala vor adera voluntar.
 
ISO va completa seria de standarde prin ISO 26000 la momentul actual furnizand un ghid complet asupra responsibilitatii sociale (raspunderii sociale).
„ ISO si responsabilitatea sociala » este disponibil gratuit pe site-ul « ISO » sub forma unei brosuri de patru pagini alaturi de « ISO pe scurt », »ISO si consumatorul » si « ISO si evaluarea corecta ».
 
Precizari ISO 26000
« ISO si responsibilitatile sociale » precizeaza ca ISO 26000 :
- se va aplica tuturor organizatiilor din sectoarele publice si private din tarile dezvoltate si in curs de dezvolatare;

Va adauga valoare lucrarii existente prin :
- dezvoltarea unui consens international prin ceea ce presupune RS
- furnizarea tuturor indicatiilor necesare pentru a transforma informatiile teoretice in practica.

Noua brosura subliniaza faptul ca ISO 26000 va fi sub foma unui ghid si nu va prezenta cerinte; tocmai de aceea, nu va fi folosit ca un standard de certificare precum ISO 9001 si ISO 14001.
ISO 26000 reprezinta o concentrare a experientei internationale in domeniul responsabilitatii sociale a companiei.

ALTE STIRI
Produse
Legaturi Sponsorizate
Legaturi Utile
Parteneri
Taguri