Telefoane: 0314 20 53 48 (RCS-RDS)
0727 867 246 (Vodafone)
Fax: 0311 02 24 08 (UPC)
Email: info@intermanagement.eu
Pretul este rareori factorul decisiv intr-o vanzare. Unele vanzari nu merita efortul
Adaugat la data de 30.10.2012

Profesionistii stiu ca unele vanzari nu merita timpul, efortul si cheltuiala de a le obtine. Ei nu iau in calcul doar castigul brut al fiecarei vanzari, ci si pe cel net. Cat de mult timp si efort au fost necesare pentru ca vanzarea sa se incheie? Ce fel de angajamente a trebuit sa va luati si cat va vor costa acele angajamente in viitor? Ce fel de concesii legate de pret a trebuit sa faceti ? care sunt potentialii clienti pentru o viitoare vanzare incrucisata?
Amatorii privesc adesea o vanzare ca pe un final in sine. Profesionistii stiu ca finalul suprem consta intr-o relatie profitabila. Amatorii fac adesea reduceri drastice de pret pentru a vinde. Profesionistii stiu ca pretul este rareori factorul decisiv intr-o vanzare. Clientii cauta valoarea – si nu o cauta doar in produsul propriu-zis, ci si in persoana si compania pe care acesta o reprezinta.

ALTE STIRI
Produse
Niciun produs gasit
Legaturi Sponsorizate
Legaturi Utile
Parteneri
Taguri