Telefoane: 0314 20 53 48 (RCS-RDS)
0727 867 246 (Vodafone)
Fax: 0311 02 24 08 (UPC)
Email: info@intermanagement.eu
Organizarea timpului - Eliminarea dezordinii
Adaugat la data de 29.10.2012

In timp, principiile privind organizarea timpului s-au schimbat. Recent, un orator a spus: ” Modul vechi de organizare a timpului se ghida dupa principiul “ fa un lucru o singura data”. Este timpul sa lasam deoparte vechile principii si sa le aducem la viata pe cele noi.”. Eu nu m-as repezi sa arunc prea repede niciunul din principiile vechi legate de organizarea timpului.
Un birou supraaglomerat de hartie poate duce productivitatea ta catre valoarea zero si poate duce tendinta de a amana la un nivel ridicat. Dezordinea creeaza un cerc vicios. Pe de o parte, tu tot amani aranjarea hartiilor si eliminarea dezordinii si pe de alta parte, chiar aceasta dezordine si haos internet contribuie la tendinta de amanarea si chiar o favorizeaza.
“Vechile” principii de organizare a timpului sunt inca valabile si nu exista niciun motiv ca sa le abandonam. Dar timpurile se schimba si, in zilele noastre, avem nevoie si de noi principii de organizare a timpului. Problema timpului de astazi este aceea ca vor fi intodeauna prea multe de facut, prea multe de citit, prea multe informatii de procesat. Provocarile timpului cer reguli noi care sa ne ajute sa ne organizam timpul:
- Nu poti face totul;
- Nu poti citi totul;
- Nu poti invata totul.

ALTE STIRI
Produse
Legaturi Sponsorizate
Legaturi Utile
Parteneri
Taguri