Telefoane: 0314 20 53 48 (RCS-RDS)
0727 867 246 (Vodafone)
Fax: 0311 02 24 08 (UPC)
Email: info@intermanagement.eu
Nu va ocupati timpul cu lucruri marunte
Adaugat la data de 27.10.2012

Deoarece unii inteleg cu adevarat ce anume au de facut pentru a-si atinge obiectivele. Nu au planuri – deci, nici strategii pentru succes.
Observati ca nu am spus ca ar fi lenesi. Unii dintre cei mai mari perdanti pe care i-am intalnit in lumea vanzarilor munceau din greu. Pur si simplu, isi ocupau timpul facand lucruri nepotrivite.
Problema e clara: ei nu au aflat secretul de a face lucrurile necesare – acelea care vor aduce vanzari mai multe si mai mari.
De exemplu, o cercetare facuta de Asociatia Directorilor de Marketing din New York a relevat faptul ca agentul de vanzari tipic isi petrece mai putin de trei ore pe zi cu potentialii clienti. In medie, primul contact cu clientul este facut dupa ora 11. nu inseamna ca personalul din vanzari e indolent. Ci doar ca nu dispune de strategii pentru succes.
Vanzatorii sunt absorbiti de sindromul activitatii. O buna strategie de a va creste vanzarile cu 20% ar fi sa initiati primul contact cu clientul la ora 8, in fiecare zi. In acest fel, puteti dispune de un avans de trei ore fata de majoritatea adversarilor.
Daca vreti sa va sporiti eficienta, trebuie sa dezvoltati o strategie functionala de atingere a fiecarui obiectiv.
Obiectivele dumneavoastra sunt la fel de productive ca si strategiile adoptate. Fiindca cea mai buna idee devine inutila in lipsa unui plan care s-0 puna in aplicare.
Iata, acestea au fost primele doua treimi ale formulei de urmarire a tintei – stabilirea unor obiective inalte, dar realizabile, si crearea unor strategii realiste de a le atinge.

ALTE STIRI
Produse
Niciun produs gasit
Legaturi Sponsorizate
Legaturi Utile
Parteneri
Taguri