Telefoane: 0314 20 53 48 (RCS-RDS)
0727 867 246 (Vodafone)
Fax: 0311 02 24 08 (UPC)
Email: info@intermanagement.eu
Modul in care organizatia stabileste si intretine dialogul cu personalul sau
Adaugat la data de 30.10.2012


    Comunicarea oficiala se realizeaza prin intermediul reuniunilor organizate regulat, astfel:
    - reuniunea “EXCELENTA IN AFACERI” (anuala)
    - reuniunea “ECHIPA DE LEADERSHIP” (6 ori/ an)
    - reuniunea sediilor/ departamentelor (saptamanal).
    In plus, multe echipe locale si transfunctionale organizeaza si ele reuniuile lor regulate.
    Procesul de planificare HOSHIN KANRI va imbunatati actualele practici de comunicare, astfel incat aceasta sa se realizeze atat TOP-DOWN (de sus in jos), cat si BOTTOM-UP (de jos in sus).
    Calitatea reuniunilor este evaluata si ea pe baza unui set specific de caracteristici (incepere la timp, ordine de zi clara, absenta intreruperilor, prezenta salariatilor implicati, pregatirea adecavata, etc.). Daca inital aceste evaluari nu depaseau 50 la suta in prezent ele depasesc 90 la suta … In urma unei critici primite in 1995, incepand cu 1996 am introdus o imbunatatire importanta: inscrierea pe certificatele de recunoastere a meritelor unei persoane/ echipe a motivatiei acelei recunoasteri (in loc ca aceasta sa fie prezentata doar verbal, ca pana atunci!).
    Noi mai organizam lunar si reuniuni informative oficiale in cadrul carora informatia este transmisa de structurile manageriale de sus in jos.
    Exista si se aplica – in cadrul acestor reuniuni informative – mai multe reguli respectate cu strictete:
1.    continutul reuniunilor trebuie sa se refere in proportie de 75 la suta la aspecte de interes local si in proportie de 25 la suta la aspecte de interes central/ general.
2.    durata reuniunii informative este strict limitata
3.    orice intrebare la care nu se poate raspunde in cadrul reuniunii va primi un raspuns direct, in maxim. 24 de ore.
Persoanele care informeaza si raspund la intrebari in cadrul acestor reuniuni (“informatori”, “purtatori de cuvant”) au fost special instruite.
In plus, in cadrul intreprinderii, publicam si difuzam un bulletin informativ periodic, in care prezentam aspecte sociale si culturale de larg interes pentru salariati (de ex. informatii referitoare la sistemul de pensii), simultan cu o punere in pagina si o grafica/ ilustratie atractive.
O alta modalitate de comunicare – cea neoficiala – este utilizata pe larg in intreprinderea noastra. Astfel, managerii de varf aplica o metoda vitala pentru a cunoste, a vorbi si, mai ales, a-i asculta pe oameni: “prezenta in mijlocul salariatiilor”. Sunt editate si difuzate alte cateva publicatii periodice si ocazionale. Fiecare sediu este incurajat sa-si dezvolte si aplice propriile idei. Astfel, de exemplu , la Lyon, se organizeaza zilnic la ora 9.00, o reuniune la care poate parcipa orice salariat si la care fiecare departament raporteaza succint realizarile zilei precedente, ii prezinta pe noii angajati, anunta/ prezinta vizitatorii si anunta orice alte noutati potential utile salariatilor.
Performantele noastre generale referitoare la comunicare sunt evaluate prin intermediul “Anchetei-sondaj privind satisfactia clientilor”. Uneori, rezultatele acestor evaluari au determinat modificari in metodele utilizate pentru comunicare/ informare si au incurajat pe unii manageri sa incerce noi cai si metode.

ALTE STIRI
Produse
Niciun produs gasit
Legaturi Sponsorizate
Legaturi Utile
Parteneri
Taguri