Telefoane: 0314 20 53 48 (RCS-RDS)
0727 867 246 (Vodafone)
Fax: 0311 02 24 08 (UPC)
Email: info@intermanagement.eu
Masuri pentru imbunatatirea relatiei cu clientii
Adaugat la data de 30.10.2012

Priviti totul din persepectiva clientului

Incurajati clentii sa va inainteze plangerile

Ascultati-i la modul sincer atunci cand o fac

Ganditi-va la tipurile de oameni care va viziteaza magazinul

Faceti schimbari care vor aduce oameni care cumpara de la concurenta in prezent in magazinul vostru

Vorbiti mereu cu clientii

Tintiti spre o valoare media a tranzactiilor mai mare

Utilizati contactul vizual

Plimbati-va prin magazin asa cum ar face un client

Daca puteti contacta fosti clienti, intrabti-i de ce nu va mai agreaza

Ori de cate ori rezolvati reclamatia unui client, intrebati-l cum ar perfectiona acesta serviciile voastre.

Tineti minte numele

Ganditi-va atent la integritatea sistemului vostru de preturi

Trimiteti-le ceea ce le-ar place sa vada

In ce domenii puteti adauga valoare experientei clientilor?

Ce promisiuni mai bune puteti face astazi, fata de ieri?

Realizati sondaje

Faceti o lista cu aspecte care incanta in mod regulat clientii in magazinul vostru- apoi ganditi-va cum o puteti dubla

Conduceti prin puterea exemplului?

Faceti o lista a tuturor proceselor care ii influenteaza direct pe clienti – a absolut tuturor

Apoi faceti o lista a celor care nu ii influenteaza – puteti sa renuntati la unele dintre acestea?

Simplificati procesul prin care clientii va ofera feedback- folositi casete de sugestii, sondaje bazate pe chitantele de la casierie, telefoane post-vanzare, seri deschise, sau orice altceva va vine in minte

Obtineti parerea clientilor in legatura cu produsele noi inainte de ale include in gama voastra.

Rugati clientii sa va spuna “ ce lipseste”

Cereti clientilor sa va spune ce le place in legatura cu magazinul vostru

ALTE STIRI
Produse
Legaturi Sponsorizate
Legaturi Utile
Parteneri
Taguri