Telefoane: 0314 20 53 48 (RCS-RDS)
0727 867 246 (Vodafone)
Fax: 0311 02 24 08 (UPC)
Email: info@intermanagement.eu
Managementul afacerilor - Dell Computer Corporation
Adaugat la data de 29.10.2012

Dell Computer Corporation reprezinta una dintre cele mai de success povesti din sectorul industrial al computerelor. Michael Dell si-a fondat compania avand idee fara precedent de a “sari” peste intermediari si de a construi cumputere personalizate direct pentru utilizatori finali. Inca de la inceput, intentia sa a fost sa promita mai putin si sa ofere mai mult – si acest lucru s-a aplicat in relatia cu clientii, furnizorii si angajatii.
Initial o afacere “offline”, Dell a apreciat repede potentialul internetului – ba chiar a construit o afacere online inainte ca termenul sa fi fost inventat. Dell.com a fost extensie naturala a afacerii offline. Pagina se concentreaza pe client si nu pe produs, fiind organizata in functie de categorii de clienti, nu de alta, la nivel secund, unde e prezentata linia relevanta a produselor Dell.
Mergand inca si mai departe cu oprientare spre client, Dell isi aduce clientii in mijlocul proceselor de proiectare si de fabricare a produselor, nu doar in procesul de vanzare, iar conducerea incurajeaza toti angajatii companiei sa intre in contact cu acestia.

Iata cum isi caracterizeaza Michael Dell abordarea afacerilor in carte Direct from Dell.
-    Gandeste-te la client, nu la concurenta: concurenta reprezinta trecutul afacerii tale, pe masura ce , odata cu trecerea anilor, se intiparesc niste obiceiuri comune. Clientii sunt viitorul tau, reprezentand oportunitati, idei si mijloace de dezvoltare.
-    Lucreaza la obtinerea unui simt sanatos al urgentei si al crizei: asta nu ca vrei sa creezi termene-limita sau sa epuizezi rapid oamenii. Ridica stacheta putin mai sus decat ai face-o in mod normal, astfel incat oamenii sa poata atinge scopuri agresive lucrand intr-un mod mai inteligent.
-    Fii oportunist, dar si rapid: cauta si gaseste oportunitati, mai ales atunci cand acestea nu sunt foarte evidente. Concentrarea pe client nu inseamna ca trebuie sa ignori concurenta. Daca un lucru pe care concurenta ta l-a facut sau nu l-a facut isi ofera astazi o sansa, ai putea sa-l recunosti si sa profiti imediat de pe urma lui? Exista meciuri de castigat in fiecare zi . Trebuie sa actionezi rapid, sa fii pregatit de schimbare.
-    Fii vanatorul, nu vanatul: succesul este un lucru periculos, pentru ce ne face, in acelasi timp, si invincibil, si vulnerabili. Straduieste- te mereu sa-ti pastrezi echipa concentrata asupra dezvoltarii afacerii, asupra castigului si a dobandirii de noi oportunitati. Chiar daca esti lider pe piata, angajatii tai nu trebuie sa se comporte ca atare. Acest tip de comportament duce la multumirea de sine, iar multumirea de sine distruge. Incurajeaza-ti oamenii sa gandeasca asa : ‘E bine. A mers. Uitandu-ne la realizarile noastre, ce putem folosi pentru a castiga noi afaceri ?’ Este o mare diferenta intre a te intreba asta si a te intreba ‘Cum ne putem proteja conturile pe care le avem?’

ALTE STIRI
Produse
Legaturi Sponsorizate
Legaturi Utile
Parteneri
Taguri