Telefoane: 0314 20 53 48 (RCS-RDS)
0727 867 246 (Vodafone)
Fax: 0311 02 24 08 (UPC)
Email: info@intermanagement.eu
Cerinte ISO 9001 comentate - pct. 8.5. Exemple
Adaugat la data de 08.12.2011

1. Motorola, Inc.
Acest producator de echipament electric, cu sediul in Schaum¬burg, Illinois, si a demarat programul de imbunatatire a calitatii din cauza puternicei concurente a Japoniei.
In 1981, Motorola si a fixat ca scop cresterea calitatii pro¬duselor si serviciilor sale de zece ori in termen de 5 ani.
In 1987, dupa atingerea scopului sau initial, Motorola si a fixat doua scopuri suplimentare. Unul a fost cresterea calitatii sale de zece ori in termen de 2 ani; celalalt a fost imbunatatirea calitatii cu 1/100 in termen de patru ani. Pentru a si atinge scopurile, Motorola a infiintat un centru de formare si a investit 170 mil. $ in formare intre 1983 si 1987.
Datele angajatilor, sondajelor clientilor, liniilor de reclamatii si altor surse sunt folosite in eforturile de imbunatatire a calitatii si dezvoltare de produse. Ca si Milliken, Motorola crede ca investitia a fost rentabila.
Pretul non conformitatii a fost redus de la 13% la 8% din veniturile anuale in ultimii ani, o economie de apro¬ximativ 480 milioane.
Motorola a facut de asemenea progrese semnificative pe pietele straine. Pe unele piete, produsele Motorola detin o proportie majoritara.

ALTE STIRI
Produse
Legaturi Sponsorizate
Legaturi Utile
Parteneri
Taguri