Telefoane: 0314 20 53 48 (RCS-RDS)
0727 867 246 (Vodafone)
Fax: 0311 02 24 08 (UPC)
Email: info@intermanagement.eu
Avizierul pentru brainstorming
Adaugat la data de 29.10.2012

Foloseste un avizier pentru a obtine idei creative facand brainstorming la birou. Asaza-l intr-un loc central, scrie problema care trebuie rezolavta pe o hartie colorata si pune-i in centrul panoului pentru ca toti cei interesati sa o vada. Oricine are o idee sau o sugestie pentru problema o scrie pe o hartie alba si o pune sub provocare.
    Avantajele acestei tehnici sunt:
1.    Problema este vizibila si astfel va ramane in mintile celor interesati;
2.    Trezeste idei prin asociatie. Cand o persoaan citeste problema si ideile de pe panou, este posibil sa se gandeasca la o noua idee;
3.    Poti lasa problema acolo cat doresti. Aceasta le ofera oamenilor timpul suficient pentru a se gandi la ea.
4.    Daca prea putine persoane ofera idei, atunci te poti gandi la moduri de a-i face pe angajati sa devina mai creativi.
O companie din Rochester, New York, a montat un astfel de avizier si a anuntat ca se va plati o suta de dolari oricui va gasi o ideee care sa economiseasca banii companiei imediat. Primul castigator a fost un angajat care a sugerat ca premiul sa fie redus la jumatate.
Urmatoare provocare afisata a fost: „In ce moduri ne putem imbunatati publicitatea?”. Castigatorul a fost un angajat care a sugerat un mod mai bun de a-si face reclama ar fi sa ofere oamenilor pachete de servetele cu mesajul companiei pe ele. Aceasta este un obiect practic pe care oamenii ii vor purta cu ei si il vor folosi des. A fost cea mai buna companie publicitara a lor.

ALTE STIRI
Produse
Niciun produs gasit
Legaturi Sponsorizate
Legaturi Utile
Parteneri
Taguri