Telefoane: 0314 20 53 48 (RCS-RDS)
0727 867 246 (Vodafone)
Fax: 0311 02 24 08 (UPC)
Email: info@intermanagement.eu
Asigurarea calitatii si controlul calitatii
Adaugat la data de 29.10.2012

Termenii de asigurare a calitatii si controlul calitatii sunt adesea folositi alternativ pentru a se referi la modalitatile de asigurare a calitatii unui serviciu sau produs. Termeni, cu toate acestea, au sensuri diferite.
Asigurare: actul de a da incredere, starea de a fi sau a anumitor actul de a face anumite.
Asigurarea calitatii: activitatile planificate si sistematice implementate in sistemul de calitate astfel ca cerintele de calitate pentru un produs sau serviciu vor fi indeplinite.
Control: O evaluare a indica raspunsurile corective necesare, actul de ghidare un proces in care variabilitatea este imputabila unui sistem constant de cauze sansa.
Tehnici de control al calitatii: tehnici de observare si activitatile folosite pentru a indeplini cerintele de calitate.

ALTE STIRI
Produse
Legaturi Sponsorizate
Legaturi Utile
Parteneri
Taguri