Telefoane: 0314 20 53 48 (RCS-RDS)
0727 867 246 (Vodafone)
Fax: 0311 02 24 08 (UPC)
Email: info@intermanagement.eu
 Ati cautat dupa tagul ""
17.03.2010
Nu peste mult timp exista aproape certitudinea ca lumea va intra intr-o criza a apei. Deja vara sunt perioade in care apa este rationalizata. Putem inca de pe acum sa facem si noi ceva pentru a amana acel moment. Desi majoritatea sfaturilor de mai jos fac parte din articole dedicate problemei in cauza, o lista poate fi foarte utila ca un rezumat al capitolului dedicat consumului de apa, cat si pentru a raspunde nevoilor celor presati de timp. 1. Amintiti-va sa nu lasati apa sa curga atunci cand va spalati pe maini sau pe ...
26.10.2012
Stabilirea unor preturi mici in fiecare zi reprezinta o tehnica moderna si interesanta de fixare a preturilor. Este, totdeuna, cel mai bun exemplu al esecului abordarii imuabile a unei oferte de pret rigide. Conform teoriei PMZ, orice pret din magazin este cat mai mic posibil in fiecare zi ! Mai mult decat atat, acele preturi nu vor fi eliminate in timpul perioadelor de reduceri, astfel ca nu vor mai exista reduceri, ci doar cele mai mici preturi in fiecare zi. Magazinele Wal-Mart din Statele Unite sunt deseori considerate a...
31.10.2012
1. Politica de mediu - dezvoltarea unei declaratii angajament referitoare la mediu. 2. Aspecte de mediu - identificati insusirile de mediu ale produselor, activitailor si serviciilor. Determinati-le pe acelea care pot avea impact semnificativ asupra mediului. 3. Cerinte legale si alte cerinte- identificati si asigurati accesul la legile si reglementarile relevante, ca si la alte cerinte la care organizatia a subscris. 4. Obiective si tinte - stabiliti obiectivele de mediu, in conformitate cu politica pe care ati ...
30.10.2012
In vederea convingerii partenerului de negociere privind competitivitatea pretului solicitat urmeaza sa fie avute in vedere urmatoarele aspecte: Documentatia de pret trebuie foarte bine pregatita in prealabil (cotatii, preturi ale concurentei, preturi de licitatii, cotatii la burse, comparatii etc). Discutarea pretului poate fi abordata in cursul sau in faza finala a tratativelor, functie de produsul oferit, partener, conjunctura etc. Cu cat partenerul are nevoie mai mare de un anumit produs, cu atat va fi mai usor sa se...
30.10.2012
ISO sau IEC 20000 este primul standard international ce defineste cerintele pentru Managementul Serviciilor IT si se bazeaza pe recomandarile ITIL (Information Technology Infrastructure Library). Scopul ISO/IEC 20000 este de a asigura furnizarea de servicii IT care sa intruneasca cerintele clientului si cele ale propriei afaceri. Standardul are doua parti: ISO/IEC 20000-1 unde sunt specificate cerintele ce trebuie indeplinite de o organizatie ce pretinde conformitate cu acest standard si ISO/IEC 20000-2 care este un ghid cu...
30.10.2012
    Debaraseaza-te de ceea ce nu ai nevoie.    Rasfoieste materialele imediat ce le primesti.    Nici macar nu te uita peste corespondenta nesolicitata, doar arunc-o.    Da-i celei mai potrivite persoane orice hartie de care se poate ocupa si altcineva.    Gaseste un loc pentru orice merita pastrat si pune fiecare hartie acolo unde ii este locul.    Incearca sa accepti ca lumea nu se va sfarsi daca arunci ceva. ...
31.10.2012
Jack Welch, era incantat de programul sau din mai multe motive:In 1997, Welch a vorbit ca sustinator al implicarii anagajatului in afacerile companiei.    Programul Work-out inseamna mai multe lucruri… dar obiectul pricipal al acestuia este ‘dezvoltare’ unei culturi in care au valoare ideile fiecarui angajat… in care liderii conduc si nu controleaza (si) instruiesc in loc sa dea sfaturi fara a fi solicitati.    Programul este un proces prin care se exploateaza creativit...
30.10.2012
Oamenii cumpara din patru motive fundamentale: -    teama, -    mandrie, -    castig si -    imitatie.De ce cumperi o asigurare impotriva incendiilor pentru propriul camin ?Pentru ca te temi ca ar putea lua foc. Asa ca iti asiguri o protectie financiara.    De ce iti iei o masina noua si frumoasa, in loc sa faci turul orasului in vechea ta furgoneta,uzata, dar de incredere ?    Pentru ca masina, in afara de a asigura transportul, mai ar...
25.10.2012
Salariatii bolnavi au obligatia de a înstiinta angajatorul privind aparitia  starii de incapacitate temporara de munca si privind datele de identificare, respectiv numele medicului prescriptor si unitatea în care functioneaza acesta, în termen de 24 ore de la data acordarii concediului medical. In situatia în care aparitia starii de incapacitate temporara de munca a intervenit într-o zi  nelucratoare, instiintarea se face în prima zi lucratoare.RECOMANDARE: pentru a putea fi prob...
30.10.2012
Deleaga autoritatea luarii unor DECIZII SIMPLE la executanti.Ei se afla la cel mai jos nivel ierarhic:•    acolo unse se obtin rezultatele concrete ;•    acolo unde se produc toate dereglarile ;•    acolo unde se obtin produsele ;•    acolo unde se inregistreaza in acte ;•    acolo unde se preda si se primeste ;•    acolo unde se « fac jocurile ».Prin DELEGAREA AUTORITATII localizezi precis resp...
12 3 4 5 ... Last
Produse
Niciun produs gasit
Legaturi Sponsorizate
Legaturi Utile
Parteneri
Taguri