Telefoane: 0314 20 53 48 (RCS-RDS)
0727 867 246 (Vodafone)
Fax: 0311 02 24 08 (UPC)
Email: info@intermanagement.eu
Despre LEADERSHIP la General Electric
Adaugat la data de 18.01.2012

In conducerea companiei General Electric, John Welch a adoptat atitudinea urmatoare: strategia nu a fost batuta in cuie, ci a evoluat de-a lungul timpului. Important a fost sa stabileasca un set de obiective generale care erau compatibile cu valorile companiei si sa le aplice pe masura ce apareau ocaziile.
Valorile care l-au ghidat pe welch in anii '80 si '90 au fost foarte generale. Dar cumulate, acestea au furnizat un management puternic:
- Creeaza o viziune clara, simpla, reala, focalizata pe client si asigura-te ca esti capabil sa o comunici direct tuturor angajatilor.
- Intelege responsabilitatea si angajamentul si fii hotarat; stabileste si realizeaza obiective ofensive; actioneaza intodeauna cu integritate intransigenta.
- Fa din excelenta o pasiune; dezaproba birocratia si toate absurditatile legate de ea.
- Ai incredere in tine atunci cand le dai posibilitatea angajatilor sa actioneze si elimina obstacolele; accepta si considera programul de pregatire un instrument de management; fii deschis la toate ideile, indiferent de unde provin acestea.
- Dobandeste capacitatea de a dezvolta aptitudini intelectuale si o sensibilitate globala si nu-ti fie teama sa creezi echipe multidisciplinare. Stimuleaza si apreciaza schimbarea; nu te speria sau paraliza din cauza ei. Vezi in schimbare o oportunitate si nu o amenintare.
- Actioneaza cu energie enorma si foloseste-ti abilitatea de a le insufla putere si de a-i revigora pe ceilalti. Considera rapiditatea un avantaj competitiv.
Pentru a arata consecventa dorintei de schimbare a lui Welch la GE, am inclus o versiune a valorilor prezentate de acesta in vara anului 2000.

Liderii companiei intodeauna au avut o integritate fara nicio abatere:
- Sunt focalizati pe obtinerea satisfactiei clientului.
- Existenta programului de management al calitatii Six Sigma, garanteaza ca primul beneficiar este intodeauna clientul si ca este utilizat pentru a accelera dezvoltarea companiei.
- Insista pe excelenta si nu tolereaza birocratia.
- Trec de obstacole; intodeauna cauta si aplica cele mai bune idei, indiferent de unde provin acestea.
- Pretuiesc capitalul intelectual global si oamenii care il furnizeaza; creeaza echipe pentru a-l maximiza.
- Observa schimbarea din oportunitatile de dezvoltare, de exemplu, afacerile online.
- Creeaza o viziune simpla, clara, focalizata pe client pe care o reinnoieste si o reconsolideaza permanent.
- Realizeaza un mediu caracterizat prin “tensiune”, entuziasm, lipsa formalitatii si incredere; recompenseaza optimizarile si celebreaza rezultatele.
- Demonstreaza, intodeauna cu un entuziasm molipsitor fata de client, cel de-al patrulea secret al leadership-ului de la GE: energia personala cu care intampina si trateaza schimbarea, abilitatea de a crea o atmosfera care ii energizeaza pe ceilalti, inteligenta cu care iau deciziile dificile si abilitatea acestora de a executa sistematic.
Nu te afunda in detalii, recomanda Welch. Stabileste-ti obiectivele si ajusteaza-le pe masura ce evoluezi pentru ca acestea sa corespunda realitatii.

ALTE RESURSE
Produse
Legaturi Sponsorizate
Legaturi Utile
Parteneri
Taguri