Telefoane: 0314 20 53 48 (RCS-RDS)
0727 867 246 (Vodafone)
Fax: 0311 02 24 08 (UPC)
Email: info@intermanagement.eu
Ford Motor Company, contributii la dezvoltarea managementului
Adaugat la data de 01.05.2014

Ford a urmarit activ avansul calitativ al japonezilor – si in general al producatorilor straini de automobile – in productia de automobile. Ford a elaborat o strategie integrata de afaceri pentru:

(1) a urmari activ imbunatatirea calitatii, adoptand multe tehnici japoneze legate de calitate si

(2) promovarea si realizarea publicitatii implicarii in calitate si realizarilor reale in imbunatatirea calitatii. Imbunatatirea calitatii este prioritatea numarul unu de afaceri la Ford.
Cu privire la prima parte a strategiei Ford, acesta continua procesul de revizuire a utilizarii metodelor statistice de management pentru a imbunatati productivitatea si calitatea. Presedintele retras al Ford, Donald E. Peterson, a stabilit cele 14 puncte ale dr. Deming ca fundament al scopului Ford pentru o imbunatatire neincetata a calitatii si productivitatii.
Rezultatele eforturilor Ford sunt in prezent recunoscute de consumatori. La sfarsitul anilor ’80, Ford a avertizat ca este numarul unu in calitate in randul producatorilor americani de automobile; compania a citat date colectate independent pentru a veni in sprijinul pretentiei sale. (Pentru informatii legate de imbunatatirea calitatii la Ford, suntem recunoscatori directorilor Ford John A. Manoogian, Director Executiv Calitatea Produselor, North American Automotive Operations si Dick Smith din colaboratorii sai; James K. Bakken, Vicepresedinte al corporatiei, Operations Support Staff; si William W. Scherkenbach, Director Metode Statistice).

ALTE RESURSE
Produse
Legaturi Sponsorizate
Legaturi Utile
Parteneri
Taguri