Telefoane: 0314 20 53 48 (RCS-RDS)
0727 867 246 (Vodafone)
Fax: 0311 02 24 08 (UPC)
Email: info@intermanagement.eu
 Produsele noastre
CD - GHID practic pentru proiectarea si implementarea sistemului de management al calitatii in conformitate cu cerintele ISO 9001:2008. Versiunea pentru institutii publice. Vers 1.3.-2014.
Produs recomandat
Adaugat la data de 09.10.2015

PREZENTAREA PRODUSULUI

GHIDUL PRACTIC PRIVIND CERTIFICAREA ISO 9001:2008/ versiunea pentru institutii publice
reprezinta un studiu de caz privind proiectarea si implementarea unui sistem de management al calitatii in institutiile publice in vederea certificarii ISO 9001: 2008 .


Pret produs: 30 euro + tva

Beneficiati de consiliere gratuita pentru proiectarea, implementarea, certificarea si imbunatatirea sistemului de management al calitatii.

 

Pentru detalii suplimentare va rugam sa ne contactati la numerele de telefon de mai jos sau pe email.


Documentatia contine modele de proceduri, formulare, manual calitate necesare proiectarii sistemului de management al calitatii precum si alte documente care pot fi adaptate si aplicate in sistemul de management al calitatii din institutie. Documentatiile sunt prezentate in format MS Word.

O parte dintre specificatiile procedurilor se pot utiliza asa cum sunt prezente in ghid, insa exista si elemente care necesita particularizare, aceste documente se vor adapta, se vor face completari cu elemente specifice institutiei dumneavoastra. Este necesar sa cititi cu atentie toate modele de proceduri si manual calitatii incluse si adaugati specificul organizatiei dumnevoastra.
Comentariile care insotesc documentele si consultanta gratuita prin telefon sau email va vor permite adaptarea sistemului de management la propriile cerinte.

Utilizand modele de documente continute in Ghid veti reusi sa realizati importante economii financiare pentru proiectarea si implementarea sistemului de management al calitatii.

Documentatia contine peste 130 de modele de documente: proceduri necesare proiectarii sistemului calitatii, manual calitate, formulare aplicabile  precum si alte documente necesare sistemului de management al calitatii.

In prezentarea de mai jos sunt enumerate numai o parte dintre materialele continute in acest GHID. Pentru detalii privind continutul si utilitatea materialelor va rugam sa ne contacti telefonic sau pe email:

1.Modele de documentatii necesare demararii procesului de proiectare a sistemului calitatii.
- Descrierea procesului de proiectare si implementare a sistemului calitatii.
- Lista datelor de intrare necesare proiectarii unui sistem de management la calitatii.
- Model de analiza diagnostic a SMC in conformitate cu cerintele ISO 9001. 
- Structura documentatiei sistemului calitatii.
- Cauze de esec privind proiectarea si implementarea unui sistem de management al calitatii.

2. Lista standardelor specifice sistemelor de management al calitatii.

3.Modele de PROCEDURI ale sistemului calitatii (fomularele aplicabile fiecarui proces sunt prezentate si descrise in fiecare procedura):
Elaborarea si controlul documentelor
Controlul inregistrarilor
Audit intern
Actiuni corective si preventive
Controlul serviciilor  neconforme 
Recrutarea, instruirea, motivarea si dezvoltarea RU
Analiza efectuata de management
Analiza datelor
Comunicarea interna si externa
Evaluarea satisfactiei clientilor
Tratarea reclamatiilor clientilor
Planificarea proceselor SMC
Monitorizare si masurarea proceselor
Mentenanta echipamentelor

4. Norme referitoare la: Backup informatie electronica, prelucare date cu caracter personal etc

5. Model MANUAL CALITATE (continutul complet al unui manual realizat in conformitate cu cerintele  ISO 9001:2008 si anexele aferente (organigrama, diagrama proceselor, matricea proceselor, lista documentelor externe, matrice de monitorizare a proceselor, abordarea procesuala in cadrul sistemului calitatii)).   

6. Modele de documente specifice procesului de evaluare profesionala a personalului.

7. Modele de documente specifice procesului de evaluare a satisfactie personalului.

8. Modele de documente specifice procesului de evaluare a satisfcatie clientilor.

9. Modele de documente specifice procesului de auditare interna a sistemului de management al calitatii (program de audit, plan de audit, chestionar de audit, raport de audit, raport de neconfomitate - documentele sunt completate cu exemple).

10. Modele de documente specifice analizei sistemului de management al calitatii (convocator, proces verbal, raportul managementului sistemului de managementa al calitaii, program de imbunatatire - documentele sunt completate cu exemple).

11. Note de curs-ISO 9001, program de curs, tematica, test.

12. Documente specifice Ordinului 946/ 2005 privind sistemul de control intern managerial. Explicatii privind implementarea standardelor: managementul riscurilor, functii sensibile, delegare, obiective, planificare, monitorizarea performantelor etc) 

ETC.
Pentru detalii privind documentatiile continute in Ghid va rugam sa ne contactati.

Sistemul de management al calitatii nu se rezuma numai la elaborarea de proceduri, formulare sau alte documentatii trebuie sa aveti in vedere investitii in instruirea si constientizarea personalului.
Pentru certificare ba recomandam sa alegeti un organism de certificare acreditat de RENAR (WWW.RENAR.RO) astfele aceasta certificare va oferi incredere pentru angajati si partenerii externi, nu algeti organisme de certificare care nu reprezeinta o marca de incredere la nivel international sau national.

O CERTIFICARE TREBUI SA OFERE INCREDERE in ORGANIZATIE.

Orice organizatie cu un management competent isi doreste un sistem de managemnt certificat insa nu toate isi pot permite din cauza costurilor ridicate.

La auditurile de certificare este important ca audiorii sa analizeze serios sistemul de management, nu va bucurati daca auditul a fost usor si nu au gasit nici o neconformitate, insistati ca acesti auditori sa-mi faca treaba pentru care sunt platiti si sa evalueze toate cerintele SMSI.

ISO 9001 ca si celelalte standarde pentru certificarea sistemelor de management nu sunt standarde de execelenta, este un standard de infrastructura, nu stabileste cerinte pentru excelenta.

In vedere certificarii, SMC se poate implementa la nivelul tuturor proceselor proceselor organizatie sau la nivelul unui grup de procese de creare de valoare din insitutie.


In vedere certificarii, SMC se poate implementa la nivelul tuturor proceselor proceselor organizatie sau la nivelul unui grup de procese de creare de valoare din insitutie.

Nu exista sistem de management perfect, odata implementat sistemul de management trebuie imbunatatit permanent.

Auditorii care evalueaza SMC stabilesc conformitatea cu cerintele stndardului si nu ofera elemente de excelenta sau buna practica (vezi cerinte ISO 19011).

Pentru excelenta in orice sistem de management trebuie sa studiati mai mult decat cerinte standardului ( EX. ISO  9004: 2010 etc)

Avem o experienta de peste 15 ani in implementarea, mentinerea si imbunatatirea sistemelor de management. Pentru o parere suplimentara, o clarificare oricand puteti sa ne apelati, in limita unor conditii normale de colaborare, va raspundem la orice intrebare pe loc, daca nu cunoastem pe loc raspunsul vom reveni cu un raspuns, in functie de experienta noastra va putem oferi gratuit materiale suplimentare.

Daca putem sa va ajutam, ne face placere.
Nu alegeti prima oferta de certificare pe care o primiti, analizati cateva oferte.

Luati implementarea si certificarea SMC ca o investitie in dezvoltarea organizatiei, nu implementati sistemul numai pe hartie, in timp sistemul va aduce beneficii organizatiei si va va scuti de consum suplimentar de resurse.  
 
Un pret mic pentru certificare poate sa ridice semne de intrebare privind calitatea certificarii, imaginea organismului de certificare, analizati oferta sub toate aspectele.

SMC este un sistem de management, cereti certificate recunoscute privind completenta in domeniul managementului pentru consultanti, auditori, experti.  

Pentru orice clarificari privind modele de documente prezentate si privind certificarea SMC va rugam sa ne contactati.

Pret produs: 72 euro + tva
Livrare gratuita cu FAN COURIER.

Intermanagement Consulting a dezvoltat ghiduri de implementare pentru sisteme de management proiectate conform cerintelor standardelor:
- ISO 9001
- ISO 14001
- OHSAS 18001
- SA 8000
- ISO 27001
- Ordinului 946 din 2005 - Sistemul de control intern managerial.



Daca sunt necesare precizari suplimentare privind utilizarea documentatiei va rog sa ne contactati:

Intermanagement Consulting
Bucuresti, Sector 1, Str. Iani Buzoiani nr. 3, bl. 17, sc.A, Etaj 2
Telefoane: 031 102 24 08 (UPC)
                   0727 867 246 (Vodafone)
Fax:            031 102 24 08 (UPC)
Email:        info@intermanagement.eu

           www.ghdicertificareiso.ro
           www.ghidmanagement.ro
           www.intermanagement.eu

 

Produse similare
31.05.2017
PREZENTAREA PE SCURT A PRODUSULUI Produsul reprezinta un studiu de caz privind proiectarea, implementarea, mentinerea si imbunatatirea unui sistem ...
14.10.2016
  Documentatia include modelele de proceduri, manual sistem integrat, formulare aplicabile  sistemelor:SR EN ISO 9001:2008SR EN ISO 14001:2...
09.10.2015
Acest produs reprezinta un studiu de caz privind proiectarea, implementarea, mentinerea si imbunatatirea unui sistem de management al calitatii (stand...
31.05.2017
PREZENTAREA PE SCURT A PRODUSULUI   Ghidul ISO 9001:2015 este realizat in trei versiuni adaptate pentru firme cu profil de:  servicii...
Produse recomandate
Legaturi Sponsorizate
Legaturi Utile
Parteneri